terça-feira, 16 de outubro de 2007

UNIVER$IDAD€ D€ COIMBRA

Atenção: desabafo.

Me falte Dios!!! Vou fazer a minha inscrição na faculdade de letras. Espero a fila. Chega o meu turno. A funcionária avisa-me que preciso uma clave que tenho que recolher nos serviços filantrópicos (que o nome tem retranca). Vou aos serviços... e, ale, a pagar 5 euros para poder fazer a matrícula. Atenção, pagar 5 euros para poder pagar os 900 e tal que custa o ano académico... isso sem contar com as multas varias.

Vou fazer uma experiência: anotar neste blog todos os gastos que a samesuga burocrática universitária me chucha. Van 5 euros.

Tranquil@s, acabou o desabafo.

4 comentários:

Mario disse...

E o que che queda, meu pobre.

Mario disse...

E por certo, tes recado para un meme no meu blogue (xa te vexo buscando na wikipedia o que é un meme) :D

Antuán disse...

Uffff... um meme...

Nom ando ultimamente com moita alegria para fazer nada (nem actualizar o blog), mas pode ser uma boa ideia para tirar-me da apatia.

O dificil será encontrar 8 persoas...

A rapaza do arco disse...

buf! a min quedóuse cara de tonta cando me dixeron o que tiña que pagar polo título (despois de tantos sofrementos!!!) E a maiores os 70 euros do suplemento europeo porque no seu momento os da administración non me dixeron que se o solicitaba ao mesmo tempo có título non o tiña que pagar... cada vez que me lembro...