quinta-feira, 10 de janeiro de 2008

O GRANDE EVENTO DE 2008

A Plataforma Coimbra-Galiza orgulha-se em apresentar o grande evento cultural do ano:

O próximo dia 14 de Fevereiro, no Teatro Académico Gil Vicente: "DOIS PAÍSES, UMA VOZ":

Concerto de Leo i Arremecaghona, JP Simões, Miro Casabella e José Mário Branco.



Preço do bilhete: 10 euros (6 euros para estudantes).

Esperamos contar com a vossa presença. E que desfrutem tanto como nós.
@s galeg@s já sabem com quem falar para o alojamento. Avisem com tempo.

7 comentários:

Unknown disse...

vale, eu confirmo asistencia, quero sitio nese antro de perdición(ainda que agora cada vez menos dada a crecente afición ao vexetarianismo dos seus moradores) chamado pra pra prakystao!

Unknown disse...

e reivindico o meu status de membro honorífico da plataforma!!(digo por si cobrades algo para que pensedes en min, ou se o próximo vai ser organizar un concerto de manu chao ou algo así...)

Antuán disse...

Membro honorífico???? Nos temos membros honoríficos????????????

Non só estás obrigada a vir, senón que vas ter que axudar a organizar, miña cara. Para eso tes o estatuto de membro histórico :P

Arredista disse...

E umha pena q seja por semana senom eu apuntabame.Ainda o falabamos onte em Compostela, a ideia d facer umha viaxe para esta cita.

Antuán disse...

Arredista: Tenho recebido críticas por ser o concerto numa quinta feira... mas é essencial se queremos que haja estudantes (no fim de semana, nom fica quase ninguém).
Gho... lamento que haja gente da Galiza que nom poida vir... Vede aí se podedes mentir no chollo ou assim que só som dous dias :P

Mario disse...

Eu se o Leo cumpre a promesa que me fixo onte bébado de levarme, tamén teño pensado ir, non sei se acompañado ou non (coido que as rapazas traballan ao día seguinte). Haberá un anaco de chao para o meu saco?

Antuán disse...

Mario: Polas miñas contas e a lista de convidad@s e auto-convidad@s, pode que até haxa sofá ou cama para ti. Mas se preferires chao tivemos a delicadeza de nom limpar em duas décadas, así que há uma capa de pó de sete centímetros que fai de colchón...